BORI

Efter et par fremmedgjorte dage på Hotel Surya Villa i Koregaon Park et stenkast fra Oshos ashram i Pune er jeg nu blevet indlogeret i gæsteboligen på Bhandarkar Oriental Research Institute. Her er anderledes spartansk og færre techno-hippier i bordeaux rober med mantra-streamende iPads i lommerne. Min kontakt Anirban Dash fra Department of Pali and Buddhist Studies på Pune University har arrangeret et eller flere foredrag jeg skal holde i slutningen af denne uge eller begyndelsen af næste. Andet ved jeg ikke, men mit nye studerekammer virker som et godt sted at forberede sig på det uvisse.

bori

One comment

  1. moesgaard

    for pokker hvor ser det fedt ud. Jeg er ved at gå til i gråvejr og regneark og opvask herhjemme.
    Please remember to take very enjoyly your life style.

Instant Karma

